Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

sâmbătă, 4 februarie 2012

Cute Blog Award

Doar acum mi-am dat seama ca am primit un premiu tare dragut de la Ale. Nu mai puteam sa astept pana maine, asa ca va arat acum despre ce e vorba.. 


La primirea acestui premiu trebuie sa indeplinesc cateva conditii: 

  • Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
 Ale multumesc!
  • Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
  • Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
  • Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
  • Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!
Care este produsul de machiaj preferat? 
      Singurul produs pe care il folosesc aproape zilnic este rimelul, deci pot sa spun ca acesta e preferatul meu.. 

Care a fost trend-ul preferat în anul 2011?
       Nu am un trend preferat.

Care este desertul tău preferat?
     Savarina
Culoarea preferată?
   Verde
Care este prenumele tău?
     Loredana Ecaterina
Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o? 
Pisici sau câini?
  100% caini
Trebuie sa va spun ceva despre mine ce nu am mentionat pana acum pe blog
Imi place sa margelesc.

Premiez si eu la randul meu:
                                                                        Miss Ladybug
                                                                     

                                  DoDDo ღ

 

 

 Cu drag Elina!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu