Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

TAG 5 actrite preferate

Nu stiu daca am 5 actrite preferate, dar cu siguranta stiu ca actrita mea preferata e: 
 Angelina Jolie



sau Scarlet

                                                                     sau    Jessica Alba

                                                                      sau    Salma Hayek
                                                   

                                                                Sau Hilary Duff
Preferarete mea este totusi Angelina
Cine este actrita voastra preferata?


Am primit acest tag de la Ale`s Beauty Blog
Cu drag Elina!

2 comentarii:

Hutzanca spunea...

Actrita mea preferata este Salma Hayek stii prea bine :)

Unknown spunea...

Stiuuuu si sa nu uitam...cine ziceai ca seamana cu ea?

Trimiteți un comentariu